: تازہ ترین

تازہ ترین ویڈیو

یو این ڈی پی کا چیزاپ شاپنگ سٹی کے ساتھ اشتراک بے روزگار نوجوانوں کے لیے تربیتی پروگرام کا انعقاد


undp March 31, 2019 | 2:42 PM

ریٹیل سیکٹر زرعی و صنعتی شعبوں کے بعد روزگارفراہم کرنا والا تیسرا بڑا سیکٹر ہے ۔ سلمان بشیر ، چیف ایگزیکٹو، چیزاپ شاپنگ سٹی
کراچی :( نیوزآن لائن) اقوام متحدہ ترقیاتی پروگرام (یو این ڈی پی) نے چیزاپ شاپنگ سٹی کے اشتراک سے بے روزگار نوجوانوں کے لیے تربیتی پروگرام کا آغاز کیا ہے جس کے تحت منتخب کردہ افراد کو ریٹیل سیکٹر سے متعلقہ فنون میں بامعاوضہ تربیت فراہم کی جارہی ہے۔ پروگرام کے ابتدائی مرحلے میں کراچی کے پسماندہ علاقوں بشمول اورنگی ٹائون، لیاری، کیماڑی و خدا کی بستی سمیت دیگر علاقہ جات سے میٹرک پاس بے روزگار نوجوانوں کو 23روزہ تربیتی پروگرام کے تحت نظری و عملی تربیت فراہم کی جارہی ہے ۔ 23روزہ تربیتی پروگرام 39گھنٹے کلاس روم اور70گھنٹے آن جاب ٹریننگ پر مشتمل ہے جس میں کمیونیکشن، سیلنگ اسکلز، ریٹیل آپریشن ، تعمیر شخصیت، ٹیم ورک سمیت متعدد موضوعات کا احاطہ کیا گیا ہے جبکہ زیرِ تربیت نوجوانوں کو فی کس 25000روپے مشاہرہ بھی ادا کیا جارہا ہے۔ تربیتی پروگرام کے اختتام پر کامیاب شرکاء میں یواین ڈی پی کی جانب سے خصوصی اسناد تفویض کی جائیں گی۔
23روزہ تربیتی پروگرام کے ابتدائی سیشن سے خطاب کرتے چیزاپ شاپنگ سٹی کے چیف ایگزیکٹوجناب سلمان بشیر نے کہا کہ پاکستان میں ریٹیل سیکٹر ایک ابھرتا ہوا شعبہ ہے جو ملک میںمعاشی فروغ کے ساتھ ساتھ روزگارکے ان گنت مواقع پیدا کرنے میں کلیدی کردار ادا کررہا ہے ۔ اپنے خطاب میںچیزاپ کے ڈائیریکٹر مصطفی بشیرنے کہا کہ چیزاپ ریٹیل ایجوکیشن کے فروغ کے لیے کراچی کے بزنس اسکولز اورفنی تعلیمی اداوں سے رابطہ کرکے انہیں متعلقہ تربیتی پروگراموں کے انعقاد کیلیے آمادہ کرنے کی کوشش کررہاہے۔ اس موقع پر چیز اپ کے سربراہ برائے شعبہِ افرادی قوت جناب محمد ریحان صدیقی نے کہا کہ یو این ڈی پی اور چیزاپ شاپنگ سٹی کے اشتراک سے شروع کردہ یوتھ ڈویلپمنٹ پروگرام ریٹیل کریئر سے متعلق آگاہی کے ساتھ ساتھ روزگار کے حصول میں معاون ثابت ہوگا۔