: تازہ ترین

تازہ ترین ویڈیو

جامعہ کراچی کے کنفیوشس انسٹیٹیوٹ اور آغا خان یونیورسٹی کے مابین مفاہمتی یادداشت پر دستخط کی تقریب


karachi unversity jpg December 2, 2018 | 9:01 PM

جامعہ کراچی کے کنفیوشس انسٹیٹیوٹ اور آغا خان یونیورسٹی کے مابین مفاہمتی یادداشت پر دستخط کی تقریب
کراچی:(نیوزآن لائن)جامعہ کراچی کے کنفیوشس انسٹیٹیوٹ اور آغا خان یونیورسٹی کے مابین مفاہمتی یادداشت پر دستخط کی تقریب گذشتہ روز منعقد ہوئی۔مفاہمتی یادداشت پر کنفیوشس انسٹی ٹیوٹ کے چینی و پاکستانی ڈائریکٹرز اور آغا خان میڈیکل کالج کے ڈین نے دستخط کئے۔ مفاہمتی یادداشت کے مطابق کنفیوشس انسٹیٹیوٹ جامعہ کراچی آغا خان یونیورسٹی کے میڈیکل کالج کے سال اول کے طلبہ کو چینی زبان کی تعلیم کے لئے چینی اساتذہ فراہم کرے گا۔علاوہ ازیں شام کی کلاسز میں اساتذہ، فیکلٹی اور دیگر عملے کے لئے بھی چینی زبان کی تدریس کا انتظام کیا جائے گا۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جامعہ کراچی: شعبہ شماریات میں پوسٹ گریجویٹ میں داخلے آج سے شروع ہوں گے
کراچی:(نیوزآن لائن)جامعہ کراچی کے رجسٹرار کے اعلامیہ کے مطابق شعبہ شماریات میں پوسٹ گریجویٹ ڈپلومہ(پی۔جی ۔ڈی) میں داخلے برائے 2018-19 ء آج بروز پیر 03 دسمبر 2018 ء سے شروع ہورہے ہیں ۔داخلہ فارم بمعہ کتابچہ 20 دسمبر2018 ء تک شعبہ شماریات کے دفتر سے حاصل/ جمع کرائے جاسکتے ہیں۔
میرٹ لسٹ شعبہ ہذا میں 26 دسمبر2018 ء کو آویزاں کی جائے گی جبکہ13500 روپے(بشمول داخلہ فیس) 28دسمبر2018ء تا10 جنوری 2019 ء تک جمع کرائی جاسکے گی۔ کلاسز کا آغاز 14 جنوری 2019 ء سے ہوگا۔کلاسوں کے نظام الاوقات سہ پہر 3:10 بجے تا5:40 بجے تک ہونگے۔مذکورہ ڈپلومہ کورس ان افراد کے لئے بھی کارآمد ہوگا جو کسی بھی شعبہ میں تحقیقاتی کام کررہے ہیں۔علاوہ ازیں بی اے ،بی کام ،بی ایس سی (بائیولوجیکل سائنسز) کے طلبہ اس ڈپلومہ کے ذریعے ماسٹر اِن کمپیوٹر سائنس (ایم سی ایس) اور ایم اے / ایم ایس سی شماریات میں داخلے کے اہل ہوجاتے ہیں۔